دانلود The Witcher Adventure Game – بازی ویچر

تبلیغات
دانلود The Witcher Adventure Game – بازی ویچر

The Witcher Adventure Game ورژنی متفاوت از سری بازی های ویچر در سبک Board Game و Strategy بوده و در سال 2014 به دست شرکت CD Projekt RED منتشر شده است. طبق معمول، Geralt of Rivia شخصیت اصلی و کلیدی محسوب می شود ولی در کنار او می توانید از سه فرد دیگر با اسامی Triss Merigold, Yarpen Zigrin و Dandelion نیز کمک بگیرید.

دانلود The Witcher Adventure Game - بازی ویچر

وارد دنیای روی تخته بازی The Witcher Adventure Game شوید و برای شروع کار، چندین کارت با هزینه ای که در دسترس دارید، تهیه کنید. قوانین منحصر بفردی برای این عنوان در نظر گرفته شده و تنها با یک بازی کارتی ساده روبرو نیستید. بلکه با هر حرکتی که انجام می دهید، شاهد انیمیشن های بسیار جالبی از سوی کاراکتر ها خواهید بود. به طور مثال اگر بتوانید مهره حریفتان را از زمین حذف کنید، شخصیتتان با سلاح به سوی او حمله ور شده و نابودش می کند.

 

در هر مبارزه ای که با روش های مخصوصتان به پیروزی می رسید، تجربه ای به مجموع امتیازاتتان به همراه مقداری پول اضافه می شود. از این امتیازات به دست آمده در The Witcher Adventure Game برای خرید کارت ها و افزایش مهارت های قهرمانتان بهره مند شوید و با قدرت بیشتری به مبارزات روی Board ادامه دهید. هم بخش آنلاین و هم بخش آفلاین طراحی شده و می توانید یکی از آنان را برگزینید و به نبرد بپردازید. طبیعتا به دلیل واقعی بودن بازیکنان بخش Multiplayer کار نسبتا سختی در پیش خواهید داشت ولی بر روی هوش مصنوعی Bot های Single-player هم به خوبی کار شده و در سطوح بالاتر نمی توانید به همین راحتی مغلوبشان کنید. گرافیکی سه بعدی و پر از جزئیات تصویری و در عین حال حجمی بسیار مناسب برای بازی The Witcher Adventure Game قرار داده شده تا تجربه ای به یادماندنی از این ورژن از بازی ویچر داشته باشید.

حجم فایل : 586.68 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: ازی کامپیوتر, بازی استراتژیک, بازی فکری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 9 / 9 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: